11 grudnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - dzień 1, czyli wczorajszy.

Podglądałam, przeglądałam i w zachwyty wpadałam i w końcu sama spróbowałam.

Na blogu Uli  znalazłam wyzwanie fotograficzne, które z chęcią podejmę.


Ze wszystkim zawsze jestem spóźniona i tak jest też tym razem :).
Oto moje fotografie na dzień pierwszy, który był wczoraj.

Nie mogę żyć bez:

SPANIA

Uwielbiam spać! Wylegiwać się do południa pod ciepłą kołderką, a zwłaszcza zimą. A jeżeli coś może mnie zrzucić z wyra, to jedynie zapowiedź pięknego dnia przez okienko :)


10 komentarzy:

  1. witaj w klubie niedźwiedzia, też uwielbiam spać:) siedzę po nocach a potem mi ciężko wstawać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iza! O wstawaniu rano to nawet nie wspominaj :)

      Usuń
    2. nawiązując do poniższego wstawania czy warto... tez czasem mam obawy czy warto:((( oby tych dni było jak najmniej w Twoim i moim życiu ...uściski IZa-belka

      Usuń
    3. Też nam życzę jak najmniej takich dni Iza-belko:) A sobie dodatkowo, aby szklanka była częściej w połowie pełnia, a nie jak zawsze prawie pusta :)

      Usuń
  2. Zawsze warto wstać - każdy dzień może być piękny :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem muszę mocno siebie przekonywać, że warto :)

      Usuń
  3. Ojej, ja też kocham spać! I też dopiero nad ranem. A teraz mój Franio ząbkuje iw ogóle nie śpię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na święta życzę dużo snu i wypoczynku, i łagodnego ząbkowania. Może też kiedyś uda mi się się doświadczyć braku snu przez rosnące zęby :D

      Usuń
  4. były takie piękne czasy, że mogłam spać po 10 godzin bez przerwy :)))
    nigdy już chyba nie będę skowronkiem z wyboru, raczej typem sowy jestem...
    swoja drogą mam też wełniana kołdrę i tez śpię pod nią bez poszewki, bo to podobno zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wełniana kołdra sprawia, że czuje się jak w łożu królewskim. Moje Szczęście mówi: ta kołdra swobodnie na mnie leży, nie przygniata, nie krępuje ruchów, jest po prostu królewska :D

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!