17 grudnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - dzień 6.

W Holandii jest wszystko. Są świąteczne światełka, są wesołe dźwięki kolęd, zapachy unoszące się w powietrzu, są sklepy wypchane po brzegi prezentami od Gwiazdora, jedyne czego nie ma to zimy.
Temat na dzień 6 to zima. Dla mnie zima to śnieg, mróz i święta. Jedynie święta i piękne zdjęcia ratują tę porę roku przed totalna nienawiścią z mojej strony :) Jestem zmarzluchem, wolę tropikalne słońce i drinki z palemką :)
A na zdjęciach polska
Zima




Zima

5 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie już po śniegu niewiele zostało, oby jak zapowiadają, popadał jeszcze na Święta..
    Zdjęcia piękne - uwielbiam zimę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świtne zdjęcie
    pięke ujęcia ;)
    poczułam się jak na zimowisku w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są w Polsce robione :) Dziękuję :) W holce zimy jeszcze nie ma :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!