12 stycznia 2013

Styczniowe wyzwanie fotograficzne - dzień 5.

W tym roku mam wiele postanowień, między innymi popracować troszkę nad sobą, nad swoim charakterem i postępowaniem.
Wyryłam w pamięci i w kalendarzu hasło, które ma mi przyświecać w tym roku. Mistrz Aikido O-Sensei rzekł: "Prawdziwe zwycięstwo, to zwycięstwo nad samym sobą."

Dzisiaj postanowiłam rozprawić się sama z sobą. Moja największa ...

WADA
złość i agresja


Bardzo spodobał mi się gif u Uli i zapragnęłam swojego :) w wersji hard ;)

A co za wadę uważają pozostałe dziewczyny można zobaczyć tu :)

 

12 komentarzy:

  1. ja bym kiedyś chciała sobie ulżyć i poboksować
    tylko gdzie? :) tylko kogo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w planach zakup worka treningowego + rękawice :D możemy na mały sparing się umówić :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no ludzi na ulicach jeszcze nie leję, ale bywam baaardzo wybuchowa ;/

      Usuń
    2. a niektórych mogłabyś... ;))

      Usuń
  3. No właśnie ja jej nie karmiłam. Sama zechciała pozować. I wszystkie inne przeganiała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny pomysł na przedstawienie wady... "Strach się bać" jak to się mówi. Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda Ci się zwyciężyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jestem na etapie szukania odpowiedniej literatury :)

      Usuń
  5. Ja nigdy nie robie zadnych postanowien. Co ma być, to bedzie.
    Kazdy Nowy Rok traktuje jak kolejne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. W dzisiejszych czasach każdy nowy rok, a nawet dzień to nowe wyzwanie. Ja muszę się w końcu ogarnąć, bo latka lecą a ja jak szczeniak się zachowuję :) dlatego pierwszy raz coś postanawiam ;)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!