28 stycznia 2013

Umrę, jak nie zobaczę - Django Unchained.


W ten weekend w kinie byłam, zobaczyłam i umrę, jak nie zobaczę i nie usłyszę jeszcze raz!

"Gentlemen, you had my curiosity... but now you have my attention"


Jestem fanką filmów Quentina Tarantino. Przyznaję się bez bicia :D
Przyznam również szczerze, że jest to pierwszy film mistrza, na którym płakałam i nie wiem co to oznacza :D
Brutalność w filmach Tarantino jest czymś normalnym, wpisanym w jego twórczość jednak tym razem była zdecydowanie nie do zniesienia, odruchowo odwracałam głowę, ...ale mimo wszystko chcę obejrzeć jeszcze raz!
Muzyka...., fani wiedzą o co chodzi  :D Tu zawsze jest majstersztyk!
Motywem przewodnim filmu jest mit o Brunhildzie,... ciekawskich czegoś więcej zapraszam na film :D

Tak na zakończenie, moim skromnym zdaniem film jest ..., chyba jeszcze parę razy muszę obejrzeć by jasno określić co w nim uwielbiam :D, ale u mnie jest w czołówce!
Czy polecam? Tak, ale tylko dla fanów filmografii Mr.Brown. :D








Między innymi przez ten utwór płakałam jak bóbr :)



"I like the way You die, boy"  

4 komentarze:

  1. film odhaczony tydzień temu
    od tygodnia leci na komputerze soundtrack
    uzależniłam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma powodów do zmartwień, to jest dobre uzależnienie :D
      Ja męczę na razie Youtube, jeszcze pełnej ścieżki nie zdobyłam :/

      Usuń
  2. Też jestem fanką Quentina Tarantino, a ten film zaliczam do moich ulubionych, mi najbardziej spodobała się postać doktorka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos Waltza był powalający :D Oglądałam rozdanie Złotych Globów, on tak normalnie mówi hihihihi :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!