26 lutego 2013

Hocus Pocus! Bring me the Spring. / Czary mary! Przynieś mi wiosnę.

Mam plan. Pisać po angielsku. Będę miała wielki problem, gdyż nawet po polsku pisanie nie zawsze wychodzi mi dobrze (czyt. zrozumiale dla ludzi :D ). Nie każdy post, nie potrafię się aż tak zmotywować, ale co jakiś czas :D
Jestem wielojęzyczna :D Każdego dnia posługuję się trzema językami, w pracy holenderskim i angielskim, a w domu polskim. Nie jestem jednak żadnym native-speakerem, ale mam nadzieję doskonalić się. Trzymajcie  za mnie kciuki :)
Wszelkie porady językowe mile widziane!!!

I've got a plan. To write in English. I'll have a big problem with that, because even in my mother language,  writing doesn't go too good (understandable to the people :D ). Not every post, I can't force myself, but from time to time :D
I'm multilingual :D Every day I'm using three languages, at work Dutch and English and at home I talk in Polish. Unfortunately I'm not a native speaker, but I hope to improve my languages. Keep Your fingers crossed for me :)
Any language advice are very welcome!!!

Czary mary! Przynieś mi wiosnę.
(wspomnień czar)

Hocus Pocus! Bring me the Spring.
(magic memories)











21 komentarzy:

  1. Pozostaje mi tylko życzyć powodzenia. Wiem co przechodzisz w pracy, ja ciągle oscyluje między tymi trzema językami, jednak mój ang. ostatnio ogranicza się do oglądania tv (hol. nie tłumaczą) i czasem z ludzmi, którzy pochądzą z innych krajów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój holenderski to taki mix, że śmiać się czasem chce :D Nie znam słowa po holendersku, to wstawiam angielskie. W pracy nie mam z tego powodu żadnych problemów, gdyż nawet mój szef czasem mówi: Kijk, put this in the movement naar vrije vooraad :D

      Usuń
  2. Great goal! I am working on speaking more in my 3rd language - Hebrew. I used to as a child but lost it when I stopped using it. I rotate between English and Hebrew at work and I also use american sign language since I am hard of hearing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like written Hebrew, looks so magical :)
      My dream is to learn Spanish :)
      Greetings :D

      Usuń
  3. Nina, you have captured spring to its essence!! Beautiful images!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Ja też codziennie uzywam tych samym trzech języków :-) a może jeszcze dołącz holenderski? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjojojoj, będzie ciężko, ale mam to w planach :) Całe szczęście nie ma zdolności pisarskich i nie rozpisuję się za bardzo, więc mam "łatwiej" :D

      Usuń
  5. I am so excited that Spring is coming soon! It looks like you already found it Nina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Those are only memories form last Spring & Summer :D I'm still waiting :)

      Usuń
  6. Beautiful colors! Makes me long for spring here! And kudos to you...THREE LANGUAGES!!!!!! You wrote in English beautifully :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much Kathy!!! Your words mean a lot to me and make me happy :) And thanks for new word to my dictionary - KUDOS :D

      Usuń
  7. Nina these are just beautiful, and wow three languages! I understood everything just perfectly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Kim :) I'm glad to hear that You understood everything!!!

      Usuń
  8. Ambitny plan! Trzymam kciuki za realizację ;)
    Mam też nadzieję, że Twoje zaklęcie i te piękne kolorowe zdjęcia przywołają wiosnę ;) - u mnie juz dziś świeci piękne słońce, więc chyba zaczyna działać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Anja :D Będę się starać, a nawet spróbuję trzeci język dorzucić :D
    Wiosna zbliża się wielkimi krokami. U mnie już dni słoneczne zapowiadają z tropikalną temperaturą 10 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry plan masz. Miałam robić kiedyś tak samo, by ćwiczyć angielski, bo się uwsteczniam, ale jakoś odwagi mi brak...
    Moja Jagna jest taka sama: mówi po polsku, wstawiając słowa francuskie, angielskie, w zależności, które ma w głowie ;)

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę być tylko mądra ;D i realizować ten mądry plan :D
      Nie ma za co :):)

      Usuń
  11. Tymi pięknymi zdjęciami i zaklęciami ściągasz wiosnę ;D u mnie juz wczoraj pięknie świeciło słońce ;)
    Co do planu to trzymam kciuki za realizację ;)
    Pozdrawiam Anja bijou :)

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz a pewno przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!