17 lutego 2013

10 komentarzy:

  1. Złoty (chyba) jeleń mnie zabił :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z daleka myślałam, że to poświąteczny renifer sobie na dachu stoi, ale zoom pokazał, że to złoty jeleń :D Nie wiem czy od zawsze tam stoi czy tak na jakąś okazję :D

      Usuń
  2. I Like Lejek and ur Pitures :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czadowy! Mój sąsiad ma takiego, "generał" się wabi :)
    jelonek bardzo ładny... przygarnęłabym do sypialni, bo mam taki pusty kąt i nie wiem co w nim postawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ksywa "Generał" :) My czekamy kiedy w naszym domku pojawi się "Luna", przygotowania do przyjęcia nowego członka wciąż trwają, no i same poszukiwania pieska jeszcze nie skończone ;)

      Usuń
  4. Lovely pictures and colours, the beautiful shades of brown ~especially the dry flower! Visiting from Sweet Shot Tuesday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You a lot :) Didn't have time yet to visit all Sweet Shot Tuesday members :) Greetings ;)

      Usuń
  5. Beautiful shots, especially the last three. I love those!

    Thank you for linking up with Communal Global. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You and thanks for great fun with Communal Global :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!