8 marca 2013

Hej szczoteczko - marcowe zmagania fotograficzne. Dzień 5.

Pamiętacie piosenkę zespołu "Fasolki"?

Szczotka pasta, kubek, ciepła woda, tak się zaczyna wielka przygoda,
myje zęby, bo wiem dobrze o tym, kto ich nie myje ten ma kłopoty.
Żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć.
Szczotko, Szczotko, hej szczoteczko! o! o! o!
Zatańcz ze mną tańcz w kółeczko. o! o! o!
W prawo, w lewo, w lewo, w prawo. o! o! o!
Po jedzeniu kręć się żwawo. o! o! o!
W prawo, w lewo, w lewo, w prawo. o! o! o!
Po jedzeniu kręć się żwawo. o! o! o!
Bo to bardzo ważna rzecz żeby zdrowe zęby mieć!

I to właśnie jedna z naszych codziennych rutyn :)


Do zobaczenia, do jutra :)

19 komentarzy:

  1. haha, a pewnie, że pamiętamy piosenkę... i wszelkie jej przeróbki (szczotka, pasta, kubek dynamitu...;)
    Fajne zdjęcie i to zaparowane lustro! o!o!o! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... wielka eksplozja i zęby do kitu
    myje zęby wystające z gęby,
    a pozostałe mam zardzewiałe :)

    Dzięki Myska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myska, Nina nie znałam tej wersji, chi chi!

      Usuń
  3. Ooo tak piosenkę pamiętam, teraz moje chłopaki śpiewają :)
    U mnie też mycie zębów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętamy, pamiętamy i jak najbardziej na czasie jest u nas :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy pamiętaja :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. I kolejny super pomysł, to wyzwanie zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, rutyna to ciekawy temat ;)

      Usuń
  6. Moje dzieciaki też to śpiewają :) szkoda, że bardziej się przykładają do piosenki niż do mycia ząbków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam czasem robię sobie dzień dziecka i też nie przykładam się do mycia ząbków :)

      Usuń
  7. Zęby rozumiem, ale czy codziennie myjesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy nie, raczej co drugi dzień :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!