5 marca 2013

Mikro zabawy - marcowe zmagania fotograficzne. Dzień 2.

Zmagań ciąg dalszy. Dzisiejszy temat to:
niebieski

Rany julek, ile mnie ten temat nerwów kosztował :) W fioletowym temacie może i jakoś bym się wykazała, ale niebieski? Cały dzień główkowałam, w myślach szukałam czegoś niebieskiego, męczyłam swoje kochanie i nic. Dodatkowo, jakby pod temat, w pracy nie miła atmosfera była i chyba miałam dziś swój "Blue Monday", mimo że mamy Tuesday ;)

Toż przecież niebo jest niebieskie, sobie pomyślałam! A ja kocham patrzeć w niebo, oglądać chmury i doszukiwać się w nich różnych kształtów, ale dupa blada, bo niebo blade było, a nawet białe!

Wpadłam do domu i jak tropiciel węszyłam za niebieskim. Męża chwyciłam w dłonie, by się upewnić że oczy ma jednak zielone ;) Ręcznik niebieski jeden wyświechtany wisi, kosz na bieliznę niebieski jest, ale ta potrzeba czegoś więcej mnie męczyła. 

Eureka!!!!
Jestem wciąż dzieckiem i uwielbiam sprawiać sobie zabawki (całe szczęście Moje Szczęście również) i tak kiedyś sprawiliśmy sobie mikroskop. Dlaczego miałby być taki wyjątkowy i wpasować się w temat "niebieski"? Otóż dlatego, iż główny element składowy owego mikroskopu jest niebieski :D :D :D No i tak jakby przy okazji, skoro już mowa o mikroskopie, to i zdjęcia jakie robi mogę pokazać :D :D

Po więcej niebieskiego zapraszam tutaj :D









moje ulubione dzieło stwórcy:


Obym wytrwała do końca :D

14 komentarzy:

  1. oczarowały mnie te makro (?) zdjęcia! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. Mikroskopowe zdjęcia :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia wyszyły, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz, że tak się możesz bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może się bawić !!!! :D (jedyne 20 EUR w Aldi :D)

      Usuń
  4. Szukajcie a znajdziecie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyno, rozłożyłaś mnie na łopatki swoją interpretacją! poważnie!
    jestem chemikiem z wykształcenia, ale zawsze miałam zapędy w kierunku mikrobiologii i uwielbiam wszelkie mikroskopy i cały ten "mikroświatek" :))))
    super!
    no i jaki ładny ten mikroskop :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi, to teraz już wiem jakim inżynierem jesteś :) hihihihi
      Bardzo interesowała mnie chemia w szkole, nawet w konkursach brałam udział :D, ale ostatecznie rzuciło mnie w ramiona matematyki :)
      To jest naprawdę świetna zabawa :D

      Usuń
  6. Szukajcie, a znajdziecie... Nina, warto było się pomęczyć, bo świetnie ugryzłaś temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tylko dlaczego to szukanie musi być stresujące :) Prawie ręce załamałam wczoraj i już po pierwszym dniu chciałam zdezerterować :/

      Usuń
  7. Interesting macro details. Amazing colors!

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!