7 marca 2013

Torebkowo - marcowe zmagania fotograficzne. Dzień 4.

Jeszcze tu jestem :D
Dzisiejszym tematem wyzwania fotograficznego na blogu u Uli jest

KOLEKCJA.

Z tym tematem nie miałam żadnego problemu, gdyż już od czasów szkoły średniej kolekcjonuję torby, torebki i torebeczki :) Przez te 20 lat troszkę się uzbierało, obecnie na terenie Holandii "przebywa" ze mną 30 torebek (każda z nich ma swoją historię), ale to nie wszystko :D Jeszcze niezliczona ilość torebek przebywa w moim domu rodzinnym, w tym moja ulubiona z czasów hipisowskich uszyta przez moja mamę ze szkolnego bieżnika, zawiniętego z pokoju nauczycielskiego :D
Przeważnie kupuję za okazjonalną cenę, po przecenach lub za groszowe sprawy (0,25 - 2 EUR) na targach staroci :) Raz tylko w życiu zaszalałam i wydałam sporo kasy na wielką, czerwoną torbę (centrum zdjęcia). Kupiłam ja podczas mojego pobytu w Walii na e-bay za masakryczna cenę 50 funtów :/, ale kocham ją!
Są torebki z Irlandii, z Grecji, z Niemiec, .... wszędzie gdzie jestem zawsze kupuję torebki :)
A gdy sprawię sobie w końcu maszynę do szycia, to będę szyć torebki! Jestem królową torebek :D:D:D


Spora kolekcja pochodzi z UK i tak jakoś na wspomnienia muzyczne mi się zebrało :)
Muzyka i teledysk z tym miejscem nie ma nic wspólnego, jedynie z imprezami w świetnym gronie po ciężkim dniu pracy ;) Polecam, można się pośmiać :):)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O kurka wodna, juz sprawdzam co nie tak :(

      Usuń
  2. Czy jest już na sali obecne zdjęcie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. widziałam już u kogoś więcej :D

      Usuń
  4. bez torebki to z domu nie wyjdę, gdzie mam wszystko pochować? po kieszeniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najlepsze torebki, to mega wielkie torebki :D

      Usuń
  5. Tak :-) ja je widzę, fajna kolekcja. torby to jedna z moich licznych miłości...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Powiedzenie "puścić z torbami" pasuje do Ciebie idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne torebki. Tą fioletowa i tą z małpką to bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fioletową zrobiła mi mamusia :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię ładne torebki, umiem upatrzyć jakąś ciekawą i sprawia mi to frajdę, ale z butami na przykład przechodzę męki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Z butami mam problem i najchętniej chodziłabym tylko w jednych, moich ulubionych Martensach :D:D

      Usuń
  9. Królowa Torebek :DDD Super określenie :)
    A co nosisz na głowie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głowie noszę co raz mniej włosów :D:D :(

      Usuń
  10. Niezła kolekacja, ja od jakiegoś czasu sama sobie szyje, ale pare modeli bym przygarneła :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne torebki!
    Kocham torebki ;)

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!