5 maja 2013

101 kroków od domu. / 101 steps from home.

Postanowiłam sobie i rozpoczęłam swoje własne fotograficzne wyzwania :)
Rozpoczynam powoli, bez narzucania sobie tempa czy za trudnych tematów ;p Mam słomiany zapał i chęć zrobienia zawsze wszystkiego na raz, co się kończy zazwyczaj marnym efektem. Jest plan, krok po kroku zmierzać do świadomego robienia suuuuper zdjęć :) 

Do zapamiętania: bez opanowania teorii wciąż będę marudzić, że nic mi nie wychodzi albo że aparat popsuty po każdym nieudanym zdjęciu!!!

Zatem do dzieła ;D

Oto moja lista na wiosenny MAJ !

~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~

I decided to do my own photo challenge :)
I start slowly, without forcing the pace or for difficult subjects. I am a flash in the pan and I've got the desire to do everything all at once, which usually ends with a poor result. I've got a plan, step by step, learn to make great pictures.

Remember: without theory I will be still whining that the camera is broken or I'm worthless after every bad shot!!! 

Here we go: D

Here is my list for MAY!





Na majówkę wybrałam temat "101 kroków od domu", czyli rusz dziewczyno 4 litery sprawdzić co słychać na dzielni :)

Pierwsza wiosna w nowym miejscu wygląda cudownie!

~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~

In May I chose topic "101 steps from home". So, move Your four letters girl, to see what's new in the neighbourhood  :)

The first spring in the new place looks wonderful!






20 komentarzy:

  1. a co tam policzę kroki jutro :) ciekawe, gdzie zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful! I love spring. :)

    Happy Tuesday.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great set of challenges, I look forward to seeing how you get on... and the pink blossom is beautiful

    Mollyxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't hesitate to join :) Thanks for compliment!

      Usuń
  4. Beautiful colours!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok link dodany ;)) I wlasnie wrocilam z malowania swiatlem :PP
    Wszystko sie udalo, ale musze pomyslec, co chce namalowac :)
    A wiesz przypadkiem, jak sie te rozowe kwiatki nazywaja? Tzn, to drzewo? Bo u mnie tez tego pelno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Ty :) Szybka jesteś :) Nie mogę się już doczekać by pooglądać świetlne obrazy :D
      Z przyrody jestem kiepska, postaram się poszukać na necie gdyż sama jestem ciekawa. :)

      Usuń
    2. czy jest to może Cherry blossom?

      Usuń
    3. Hmmm, sprawdze zaraz jak to wyglada ;)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!