13 maja 2013

Light painting - photo challenge / Malowanie światłem - wyzwanie fotograficzne

Dzisiaj zapraszam państwa do galerii niedawno odkrytej, młodej, skromnej i uroczej malarki Niny !!!
Jej prace są pełne emocji, radość przeplata się ze smutkiem, emocjonalna bomba! 
Malarstwo oddające stan ducha autora, skłaniające do zadumy nad ulotnością chwil!!!

~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~

Today I invite You to the gallery recently discovered, a young, modest and charming painter Nina!
Her works are full of excitement, joy intermingled with sadness, emotional bomb! Painting shows state of Nina's mind, provoking meditation on the transience moments!

~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~

HIDDEN EYES


READING TEA LEAVES


HIDDEN PASSION


LOVELY NIGHTMARE


Dzisiejsza aukcja obejmuje wszystkie cztery prace artystki. 
Cena wywoławcza to 100 000 EUR.
Kto da więcej?

~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~ * ~~~

Today's auction includes all four works of the artist.
The asking price is EUR 100 000.
Who gives more?

13 komentarzy:

  1. Wooow, ja dam wiecej, tylko czekaj, w lotka musze najpierw wygrac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz liczyć na duży upust po znajomości :D

      Usuń
    2. Och, az mi sie lezka zakrecila ;)) Kurcze, dzisiaj po pracy bede malowac! Tylko, ze dopiero kolo 23 w domu bede :/

      Usuń
    3. Ratunkuuuu, prosze o wiecej czasuuu :P

      Usuń
    4. Kochana tutaj nic nie robimy pod presją :) Czasu masz dużo żeby pochwalić się swoimi obrazami ;)
      Ja natomiast nie wiem jak to będzie z tym wschodem słońca!!! Tylko chmury widać ;p

      Usuń
    5. uuuuf dodalam!! A ze wschodem to nie wiem, w sumie tu zwykle jest piekny z tej perspektywy, aleeee jak ja wstane? ;)

      Usuń
  2. Dla stu tysi ja nawet nie wstaję rano z łóżka

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja biorę od ręki i będę kontemplować codziennie :-P A to zdjęcia z jakiegoś pokazu świetlnego, czy sama świetlne efekty zmajstrowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zmajstrowałam :) Latarki, świetlne długopisy i światełka do roweru oraz długi czas naświetlania i gotowe :)

      Usuń
  4. Jakie zarąbiste zdjęcia! świetny klimat, jak i sam blog. Zostaje na dłuuuuugggggooooo =)
    Pozdrawiam!
    Żanet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Żanetko :)
      Obym dalej wzbudzała taki zachwyt :) Zapraszam serdecznie do podglądania :)

      Usuń
  5. Super, że mnie odwiedziłaś. Dzięki temu trafiłam tu do Ciebie.
    Cudne fotki stworzyłaś !!

    pozdrowionka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!