5 maja 2013

Słodki quiz u Justyny i nagroda ;)

Pewnego razu na blogu Justyny, która opisuje swoje przygody z życia w Holandii, odbył się "Cookie Quiz". Troszkę już w kraju tulipanów mieszkam, więc chciałam sprawdzić swoją wiedzę na temat słodkości holenderskich. Dla Klubu Polek na Obczyźnie przygotowałam post na temat kuchni holenderskiej, w razie "W" miałam ściągę ;) Jednak nie skorzystałam i jeden mały błąd wdarł się do odpowiedzi na temat tych paskudnych zwarte dropjes (bleeeh!), ale Justyna przeprowadziła poszukiwania i okazało się, że anyż też w tych cukierkach się znajduje :)

Zabawa była udana i zakończyła się słodką wygraną!!! Hurra! Hurra! Hurra! :D:D:D


Serdecznie zapraszam do Justyny na holenderskie ciekawostki, jak ta o truskawkach, bardzo ciekawa i już niedługo skosztuję :)

Słonecznej i udanej niedzieli życzę ;)

3 komentarze:

  1. Gratulacje Nino ja z holenderskich snoepjes jestem zielona jak tulipan nim zakwitnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam i tak wolę belgijskie wafle ;)

      Usuń
    2. Albo belgijską czekoladę :D Mmmmm... Gratuluję jeszcze raz wygranej ;)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!