18 czerwca 2013

Czerwiec. 17/30 (18 czerwca)


Tak, tak! :) Happy Birthday to me!
Dzięki Stevie ;p

Przebudziłam się dziś przed dziewiątą i już od około czterech godzin miałam dwie 3 na karku :D
Wszyscy wiedzą, że 3 magiczną liczbą jest!
Czy o tym nie wiecie? :);)


Postanowiłam wybrać się na urodzinową wycieczkę do Middelburg w prowincji Zeeland. Fotograficzna relacja jeszcze nie doprowadzona do ładu, a dziś o tym co się wydarzyło przed wycieczką :D

Wstałam razem z kurami z drugiej zmiany, czyli w okolicach godziny dziewiątej. Spacer z Vicentem, drobne zakupy i do domu na wczesny obiadek przed wyjazdem, który był pierwotnie zaplanowany na godzinę 11.07. Niestety, kto późno wstaje, ten późno kładzie się spać ;) Spacer się wydłużył gdyż w aptece nie chcieli sprzedać nam strzykawki. Dziwne, ale próbujemy w innej aptece. Zakup dokonany, ale nie obyło się bez grymasu zdziwienia/zniesmaczenia/czort wie co na twarzy pani aptekarki. A tu do odmierzania cieczy po prostu potrzebna jest i tyle, a czas mija :/ 
Szykuję obiadek - chłodnik z botwinką i ziemniaki okraszone z jajkiem sadzonym :) Pyyychotka!
Śpieszę się, więc musi się coś wydarzyć! Uwaga będzie drastycznie! Uderzam z impetem dużym palcem, a dokładniej paznokciem w krzesło i wielkie krach ;( Ała! Pochuchali, podmuchali, całusa paluszek dostał i po bólu :)
Kolejne połączenie o godz. 13.07 zatem po obiedzie ruszamy! Szofer wiezie autem na dworzec a ja przeglądam torbę i sprawdzam tak dla pewności czy wszystko mam i panika!!! Zapomniałam karty pamięci do aparatu! Wariatka :D Wracamy się i pędzimy z powrotem na dworzec. Wbiegam na peron 1 i patrzę na mój odjeżdżający pociąg z peronu 3 :D:D Słaba pamięć ;) 
I tak sobie czekam, ale tylko pół godziny :)

17. Czas goni nas cały czas *.



*

2 komentarze:

  1. Moje gratulacje. Data magiczna to i magiczne chwile przed Tobą! 100 lat przynajmniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :-) przygoda, każdej chwili szkoda!

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!