4 sierpnia 2013

15 komentarzy:

  1. Och wow, cudaaaaaaaa
    Tez chceeeeeeeeee ;)
    To woda z babelkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Tak, woda gazowana. Do tła użyłam papieru do scrapowania :)
      posłuzyłam sie tym tutorailem, ale ostatecznie troszke inaczej mi wyszło :p
      http://youtu.be/KqBVWlrHqG8

      Usuń
    2. o właśnie dostrzegłam film o pstrykaniu truskawki w wodzie bąbelkowej :)

      Usuń
    3. Dzieki, obejrze po pracy! kurcze, musimy zrobic wspolny projekt, koniecznie, natychmiast! ;)

      Usuń
    4. Wspólny projekt ;) :)? Brzmi ciekawie! Oby nie był zbyt trudny :p Buziaki :*

      Usuń
    5. Jaaasne, trudny, ja? Hahaha ;) Tylko nie bardzo wiem co, trzeba by tylek ruszyc do robienia zdjec i probowania nowych rzeczy, a to by mnie zmotywowalo :)

      Usuń
    6. Ciężko jest wymyślić coś oryginalnego, ale na naszym etapie głównym celem powinno być: pstrykać, pstrykać i jeszcze raz pstrykać zdjęcia :)
      Coś mi tam chodzi po głowie :) Gdy tylko ubiorę to ładnie w słowa to napiszę do Ciebie o paru pomysłach :)

      Usuń
  2. kwintesencja soczysości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a truskawy taki kwaśny smak miały, że brrrr :D

      Usuń
  3. Znakomite zdjęcia! Są na wysokim poziomie, a kadry i kolorystyka świetna! Cały blog mi sie bardzo podoba!

    PS. Jak uzyskać zdjęcia z takimi pęcherzykami na owocach? Gratuluję i z pewnościa będę zaglądać częściej! Pozdrawiam bankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za słowa uznania :D
      Są to owoce w szklance wody gazowanej i stąd te pęcherzyki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Też, kiedyś się bawiłam z cytryną, fajne efekty są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa fajna, ale efektu jaki chciałam uzyskać nie udało się. Może przy następnej próbie wyjdzie idealnie :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!