8 września 2013

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I ten budynek odbijajacy sie w kropelce wody, wowowoowww

      Usuń
    2. oj rumienie się przez Ciebie! :p

      Usuń
    3. Taaaa, to ja sie ze wstydu pod stol chowam :D

      Usuń
  2. Ale Ty zdolna jesteś! Ta feeria barw, nasycenie, wymuskany każdy detal. Tylko pomarzyć o takich umiejętnościach w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) W 50% to dzieło przypadku! Po tej sesji marudziłam do szczęścia mego, że znów mi nic nie wyszło, ale siadłam do kompa i coś tam udało się wykadrować :)Zdjęć z kroplami zrobiłam tego dnia około stu, ale jak widać powyżej dobrych wyszło niewiele :p

      Usuń
    2. Nie bądź taka skromna, są niewiarygodne. Żeby mi ze 100 wyszło takie choć jedno:)

      Usuń
  3. So beautiful colors and great macros!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne <3 Szczególnie ta pszczoła na kwiatku <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - bloga uzupełniam o vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Z pewnością zajrzę :)

      Usuń
  5. Deszczowa niedziela? U mnie było pięknie i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozazdrościć mi jedynie zostaje, gdyż u mnie rozpoczął się sezon deszczowy :(

      Usuń
  6. to zdjęcie z odbijającym się budynkiem w kropli! coś niesamowitego! jak to zrobiłaś?!
    i zdjęcie numer 4! rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Zdjęcie budynku w kropli: obiektyw makro, f/8, 400 sek., jeden punkt AF skierowany na kroplę i milion prób :p

      Usuń
  7. Extra makro:) najpiękniejsze są kropelki wody:) pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne makro.
    podziwiam :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również dołączam się do zachwytów. Bardzo mi się podoba. Kropelka z budynkiem jest MEGA ale też ciekawie wyglądają żółte kwiaty na kontrastowym niebieskim tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Tyle miłych słów, czuję się świetnie :)

      Usuń
  10. Prześliczne zdjęcia i cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie pomarańczowego z niebieskim. Przyjemnie się ogląda.

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!