4 września 2013

11 komentarzy:

  1. drugie zdjęcie to już kompletna abstrakcja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zastosowałam pewien trik ;p i efekt jest fajowy :)

      Usuń
  2. Woooow, swietne! Kurcze, bardzo lubie takie zdjecia, ale sama jeszcze nigdy nie robilam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zdjęcie z Londynu? Tez nocne było :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie zdjęcia! piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś udało mi się zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe efekty uzyskałaś:)ale mi najbardziej przydało do gustu zdjęcie ostatnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo ucietego dachu, to też uważam to zdjęcie za najlepsze. Fajnie mi wyszło :p

      Usuń
    2. Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!