3 lutego 2014

9 komentarzy:

  1. Piekna Holka, a sielanka na dluzej, zobaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne miejsce na sielankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w zameczku można idealną, sielankową ceremonię zaślubin wyprawić za jedyne 450 euro ;)

      Usuń
  3. Mógłbym tam mieszkać. A w wieży miałbym pracownię fotograficzną i kolekcję obiektywów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wieża dostepna będzie do zwiedzania? :p

      Usuń
  4. starzeję się... jakkolwiek zawsze doceniałam piękno, teraz jestem w stanie je wciągnąć nosem na śniadanie, zamknąć się na wsi i kontaktować ze światem zewnętrznym jedynie sporadycznie
    zabierz mnie tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez swój życiowy chaos nie mogę się skoncentrować, na moment odetchnąć, uwolnić się od myśli. Przechadzałam się, pstrykałam, ale nie zrelaksowałam się.
      Zabiorę Cię, choć by nawet na jedną minutę wytchnienia

      Usuń
  5. Super! Chcę tam zamieszkać, tylko trzeba by pamiętać żeby nie wyłazić przez okno haha

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!