5 lutego 2014

Kuszę słońcem :)

Zima coś nie dopisuje nam w tym roku, z czego właściwie jestem bardzo zadowolona. Bliskie spotkania ze śniegiem miałam w Szwajcarii i już wystarczy :D Teraz chcę witaminy D, szumu morza i drinka z palemką w towarzystwie słońcem skąpanego pana :p !!!!
Jedziemy do Grecji, na wyspę Rodos :)

Miasto Rodos

Uliczka miasta Rodos

Uliczka Lardos, Lindos, Rodos lub Faliraki :)



Rodos

zatoczka w Lardos

Zatoka św. Pawła


Feta zapiekana


Zatoka św. Pawła

Miasto Rodos, w tle wiatraki przy porcie Mandraki


widok na przylądek Prasonisi, tu Morze Egejskie łączy się z Morzem Śródziemnym


Dolina motyli

Krab z Petaludes, z Doliny Motyli

Dolina Motyli

Ćmy z Doliny Motyli :)

Dolina Motyli

Dolina Motyli

Dolina Motyli



Mniam mniam

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

Ruiny starożytnego miasta Kamiros

miasto Rodos

miasto Rodos






widok na akropol w Lindos



Najmniej przyjemny widok, to zgnębione przez ludzi osiołki. Na szczyt wzgórza, by podziwiać akropol w Lindos można dotrzeć pieszo, ale istnieją niestety też "ludzie".  

Puszyste, "rurzowe" kobiety są okrutne :p !

Zatoka Lindos

Akropol w Lindos


widok z akropolu na Lindos

Zatoka św. Pawła


Akropol w Lindos



Zatoka Lindos

Dolmades


Starożytny teatr w Lindos


12 komentarzy:

  1. Ale cudnie, smacznie i slonecznie, jade z Toba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę spóźnione komentarze, ale będą :)
      Kiedyś na bank spotkamy się na plażowym imprezowaniu, może i na Rodos :D

      Usuń
  2. nie wiem, czy dobrze zrobiłam oglądając te zdjęcia, mój ty życiowy chaosie.... wakejszyn, missin' U

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie podnoszą na duchu :), bo do wakacji jeszcze 8 miesięcy, a i tak nie wiem czy będzie mnie stać. Cena za wolność jest droga :p

      Usuń
  3. Musi cos byc w powietrzu, bo ja tez kusze sloncem dzisiaj :) Przyjemnym kawalkiem swiata kusisz, a juz zarlo to w ogole do mnie przemawia! Pozdrawiam serdecznie. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka chyba pogoda. Wszyscy marzą o słońcu :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Kiedy poznałam mojego chłopaka, uświadomiłam sobie, że pewnie każde wakacje będziemy spędzać u niego w kraju czyli w Grecji. Pomyślałam, że pewnie mi się znudzi, tak co roku jeżdzic do tego samego kraju. Bardzo się myliłam, Grecja nie może się znudzić, piękna pogoda, przepyszne jedzenie i do tego tyle niesamowitych wysp do zobaczenia. Już się nie mogę doczekać kolejnych wakacji, a po Twoim wpisie teraz chcę na Rodos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobało Ci się na Rodos :) Marzą mi się pozostałe greckie wyspy, no i Ateny :D

      Usuń
  5. Moje wakacje na Rodos też należały do cudownych. dziękuję za przypomnienie tych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja odczuwam wielki niedosyt, jeszcze raz by tam się chciało :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Jestem na prawdę pod wrażeniem :) Zazdroszczę Ci tylu podróży :)
    Zapraszam do obejrzenia moich prac:)
    http://magdalena-piotrowicz-fotografie.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. jadę tam 31 maja do lindos. teraz wiem co mam zwiedzać.Dzięki . pozdrawiam .WZ

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!