1 lutego 2014

Norymberga po deserze.

Strudel był pyszny. Chwila wytchnienia przy kawie pozwoliła nabrać energii na dalszy spacer po Norymberdze. 

Kościół Najświętszej Marii Panny

Piękna Studnia, wysoka na 19 metrów

Jeden z mosiężnych pierścieni na kracie jest ruchomy, należy przekręcić nim trzy razy w lewo i pomyśleć życzenie.
Moje jeszcze się nie spełniło :/ 






Kościół św. Sebalda



Zamek Kaiserburg













Pomnik ku czci Albrechta Durera, inspirowany jego akwarelą "Młody Zając"



Dom Albrechta Durera







Szpital św. Ducha



Na koniec coś pysznego, gorące kasztany :D


I jeszcze raz zapraszam na część pierwszą spaceru po Norymberdze oraz do obejrzenia Karuzeli Małżeńskiej.
Udanego spaceru :)

8 komentarzy:

  1. Wole chyba te czesc relacji, bo po deserze cudne swiatlo mialas, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie więcej ciekawych zdjęć tutaj :)

      Usuń
  2. Przerażają mnie fontanny w kształcie postaci, którym woda tryska prosto z gardła. Od razu uruchamia mi się odruch wymiotny...
    Zdjęcia świetne, masz oko do zdjęć krajobrazowo-architektonicznych. W ogóle masz oko do zdjęć. Nie mogłam opublikować komentarza pod poprzednim postem i aż mnie świerzbiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Cię zaświerzbiło :) Dzięki za oko do zdjęć, ale wciąż są krzywe. A może to ich urok właśnie :p

      Usuń
  3. Dzięki za fajny post. Podoba mi się tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadę tam pojutrze, wielkie dzięki za zachętę :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!