24 marca 2014

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zaglądam tu co chwilę i myślę, zaglądam i myślę. Myślę, co odpowiedzieć na komentarz o papierowym GO i nic. Nic w główce nie świta :p
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Podpowiem: GO to głębia ostrości :)

      Usuń
    3. Dzięki ;) Bywają dni kiedy mój umysł jest bardziej lotny, z tego pozostaje mi się cieszyć.
      Zobaczyłam GO, to rozmyślałam o grze planszowej GO ;)

      Usuń
    4. Mroczny Pasażerze chyba zacznę nazywać Cię moim Mrocznym nauczycielem :)
      Kolejne pojęcie do zapamiętania!
      Przeczytałam kilka słów na temat papierowego GO i zacytuję administratora z forum (chyba już nieaktywnego) Szumofobia.pl: "Niestety tak jest ostatnimi czasy, że moda na papierową GO ogarnęła świat fotografii amatorskiej (ktoś raczy zauważyć, że części zawodowej też ale skłonny jestem postawić tezę, ze to amatorzy z droższym sprzętem). Jest to chyba zjawisko socjologiczne, bo takiemu amatorowi to sie zdaje, że jak ma papierową GO na zdjęciach, to sobie ktoś pomyśli, że robione wypasionym sprzętem, a jak wypasiona eLka f/1,2 to pewnie zawodowiec itd." - niezbyt przyjemne słowa, ale odnalazłam tez kilka pozytywnych opinii :)
      Mnie podoba się papierowe GO :D

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!