19 marca 2014

Groetjes van Den Haag, czyli pozdrawiam z Hagi :)

To była bardzo przyjemna niedziela :)
Nawet zapomniana karta pamięci do aparatu nie przeszkodziła w przyjemnościach dnia. Chwała tym co muszą pracować w niedzielę i stokrotne dzięki za to, inaczej MM byłoby zamknięte i nici z nowej karty! 
Po smacznym obiadku w polskiej restauracji, w miłym towarzystwie braciszka ruszyłam zwiedzać i fotografować :D



















Trafiłam akurat na obchody Dnia św. Patryka :)


















9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Nie znam Holandii, więc będę tu wpadał. Miło zobaczyć jak jest tam gdzie nas nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :)
      U mnie podpatrywanie innych miejsc powoduje, że chcę podróżować :)

      Usuń
    2. Tu masz fajna strone o Hadze naprawde fajna bo sa i mapki i ceny i wiadomo gdzie isc

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, jest całkiem całkiem. Dużo się tam dzieje i jest na czym oko zawiesić i pełno miejsc do relaksu :)

      Usuń
  3. Fajne miasto. Podoba mi się. pozdrowienia wiosenne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczka jeszcze mi troszkę zostaw :) Od dzisiaj przez następne 2 tygodnie będzie tylko padać w Holandii :(

      Usuń
  4. Super zdjęcia, fantastyczne miasto, nie mogę się doczekać gdy samodzielnie zwiedzę Hagę. Pozdrawiam i do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zwiedzania będzie dużo! Życzę samych przyjemności i do zobaczenia ;)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!