10 marca 2014

Holandia straszy kretem.

Zobaczyłam TO i przeraziłam się!
Po jaką cholerę?
Ale dlaczego?
Po co?
O co chodzi?
Żadnej tablicy upamiętniającej heroiczne czyny kreta nie było! Zero informacji wyjaśniających dlaczego on tam stoi. 
Po powrocie z szokującego spaceru przeszukałam internety i znalazłam ;)

De Mol, czyli kret jest dziełem sztuki stworzonym na zamówienie gminy miasta Best przez Toma Claassen. Kretotwór (tak bym nazwała to dzieło) odnosi się do wykopu tunelu, na którego szczycie stoi oraz jako upamiętnienie wydobywania gliny na tym terenie. 

Kret ma 7 metrów wysokości i został postawiony 1-go lipca 2009 roku.

I tyle w tym potwornym temacie :)





Byli w niedalekiej przeszłości śmiałkowie, którzy próbowali upiększyć Kretotwora poprzez pomalowanie mu paznokci. Niestety pojawili się obrońcy ze zmywaczem :p




Na koniec zostawiłam rarytas w postaci kreciego ogonka :)

 

I jak?
Zszokowani, przerażeni czy zachwyceni jesteście Krecikiem? 




P.S. 

Na osobnego posta za mało by było słów i tak bez zdjęciowo by było jakoś, dlatego tak na szybcika małe uzupełnienie :p
Bałam się, że przerwa techniczna potrwa wieki, ale dla chcącego nic trudnego. Telefon przerobiłam na modem i śmigam z prędkością żółwią (krecią :) ) 
Zauważyliście może zmiany na blogu? HAHA nie da się nie zauważyć :) Prace wciąż trwają, zwłaszcza nad nagłówkiem. Spodobała mi się biel, wszystko takie wyraźne, bardziej widoczne jakby się zrobiło. Jestem zadowolona :D

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hahaha :D
      a i tak żadna go nie chce :p

      Usuń
  2. Krecik z krainy deszczowców. haha O ogonie nic nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Nic o ogonku? Toż to gwóźdź programu :D

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!