4 marca 2014

Przerwa techniczna.

Ja, Agnieszka aka "chaos życiowy" ze smutkiem informuję, że nastąpi chwilowa przerwa w dostawie moich dzieł fotograficznych. 

Przerwa techniczna spowodowana brakiem internetu potrwa do... niestety nie wiadomo do kiedy :p

Wszystkich, którzy będą tęsknić i cierpieć z powodu mojej nieobecności zapraszam do ponownego nacieszenia oka  tym co jest :D :D 

Nie za wiele, ale coś można spróbować zrobić zamiast płakać z tęsknoty. Zrób to sam - poradnik "młodego" fotoamatora

Może wspólny spacer po Holandii - Pstryk :)

Może ktoś z Was zastanawia się czy w Niemczech jest ładnie? - Proszę sprawdzić!

Dla purystów językowych i obrońców mowy polskiej. W tych postach coś napisałam :p - Możecie mnie wyśmiać i poprawić błędy językowe :D 

Do zobaczenia! 



Buziaczki :*

1 komentarz:

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!