12 marca 2014

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, podoba mi się klimat i gra czasu, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ślicznie :)
      To była gra w nieskończone próby złapania dobrego ujęcia ;)

      Usuń
  3. Na ostatnim zdjęciu jesteś nieskończonością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twierdzenie prawdziwe, lecz trudne do udowodnienia :p

      Usuń
  4. Wpadłam tu od (za)fotografowanych i od razu zobaczyłam liczbę Pi, jak i również na banerku z napisem 'kraina' ;)) Tak właśnie bym ją przedstawiła. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak mi miło się zrobiło :p
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zabawy ze światłem. Dwa ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!