9 maja 2014

14 komentarzy:

  1. Pszczółki pracują... Będzie miodzik.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo miodu będzie!
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. a ja własnie dziś zerwałam na syrop te piękne żółte kwiatki !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też nie wiedziałam,że dmuchawce to najpierw te żółte.
    hahaha ale śliczne sa i jedne i drugie na Twoich fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Dla mnie była to szokująca informacja, że to jedna i ta sama roślina :D Nie przyłożyłam się zbytnio do tworzenia zielnika szkolnego :p

      Usuń
  4. Jak pięknie :) Tydzień temu jadłam pyszną sałatę zrobioną z liści mniszka lekarskiego.
    W Grecji to jest jedna z najczęściej serwowanych sałat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy mieć zapewne oliwę z oliwek i już sałata na świeżym powietrzu gotowa. Z głodu nie umrzemy :)

      Usuń
  5. żółto mi . :)
    świetne fotografie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie była piękna żółta łąka, teraz jest już biało haha ale jeszcze kilka żółtych sztuk się ostało :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!