5 lipca 2014

Dziewczyna z planety RAW.

Fotografia to nieskończone możliwości ukazania naszego świata, tego jak my to wszystko widzimy. Fotografia to uchwycenie chwili, którą chcemy zatrzymać na dłużej i wracać do niej w każdym momencie naszego życia. Takie tam standardowe stwierdzenia/myśli :)
Tak jak w życiu chcę spróbować prawie wszystkiego, tak samo i w fotografii. Zatem była już fotografia makro, malowanie światłem, fotografia zakręcona, podróżnicza, górska, architektoniczna, autoportrety. Wiem, wiem wymyślam pojęcia tutaj :D, ale wiecie o co chodzi. 
O to, by odnaleźć swoje spełnienie!!! :)

Znalazłam anioła i już mogę trenować fotografię portretową :D
Jak mi idzie?



10 komentarzy:

  1. pytasz że skromnością czy bez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ze skromnością :) 100% - owa pewność siebie jeszcze nie została osiągnięta! ;)

      Usuń
    2. Modelke masz idealna lepszej nie znajdziesz ;)

      Usuń
    3. Ideały nie istnieją! Dziekujemy za słowa uznania dla modelki oraz nie ma lepszych i gorszych. Wszyscy jesteśmy piękni :)... no może jedynie wiedźmy nie są hahaha :)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia ! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę modelki. Ćwicz więc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrość to takie niedobre uczucie :)
      Pozrawiam!

      Usuń
  4. Idzie bardzo dobrze, a anioł Ciw tym pomoże.

    OdpowiedzUsuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!