9 listopada 2015

Światełka w Eindhoven. Glow 2014.

Ponurą jesień w Holandii z pewnością rozświetli spacer po Eindhoven. Co roku odbywa się tam festiwal świateł zwany Glow Eindhoven, który trwa cały tydzień. W tym roku rozpoczął się 7-go listopada i potrwa do 14-ego listopada, więc macie jeszcze trochę czasu. Na żywo wygląda to o wiele lepiej niż na moich zdjęciach poniżej. Atrakcji jest mnóstwo, zajrzyjcie tu, a może Was przekona oficjalna strona? :)
Zdjęcia wykonane podczas spaceru z ekipą znajomych w ubiegłym roku. Wybrałam się w butach na wysokim obcasie i zdecydowanie to był duży błąd. Szpilki + aparat na statywie = katorga, dla nieczujących się dobrze w takich butach :p
Dla porównania tu obrazy z roku 2013.

W tym roku niestety ominie mnie ta przyjemność, a wszystkim którzy wybiorą się na ten spacer po Eindhoven życzę miłych i ciekawych chwil :)















2 komentarze:

  1. nie bądź taka skromna, bardzo dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucy :) Staram się już nie być taka skromna, ale jakoś mi to nie wychodzi. Chciałam po prostu napisać, że na żywo wszystko wygląda niewiarygodnie ;)

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!