30 grudnia 2015

Mogę wszystko!

"Możesz wszystko" - to hasło słyszałam często w tym roku wypowiadane pod moim adresem. Niezbyt wierzyłam w te słowa, no bo jak to? Ja mogę wszystko? 
Tak!
Każdy z nas może wszystko, trzeba tylko chcieć i mocno w to wierzyć! Nie poddawać się, nie zniechęcać, pamiętać, że czasem może być pod górę, ale zawsze po jest z górki!

Musimy pamiętać, że wszystko zależy od wykonania tego pierwszego kroku, od zamienienia marzeń w cele, od naszej ciężkiej pracy. Nie zrażajmy się niepowodzeniami, gdyż to też jest lekcja, którą warto przyjąć i przeanalizować.

Wszystkim razem i każdemu z osobna życzę w Nowym Roku 2016 więcej wiary w siebie i więcej chęci do zmian, nawet tych najdrobniejszych!

Czego jeszcze mogę życzyć? ;)

Radości z zachwytu nad najdrobniejszymi głupotami!


Podążania własną drogą, bez oglądania się na innych!


Radości z odrobiną zadumy zawsze i wszędzie. Śmiechu nigdy za wiele!


By nic nigdy nie ciążyło! Byście czuli się lekko ;)


Owocnej przemiany, jeżeli zachodzi taka potrzeba ;)


Zapomnijcie o przeszłości! Liczy się tylko tu i teraz oraz marzenia do spełnienia!


Wielu nowych znajomości, gdyż warto otaczać się ludźmi i nie zapominać o starych znajomych, nawet gdy mieszkają już gdzieś daleko.


Odnalezienia swojego miejsca pełnego spokoju.


Byście odnaleźli swoje...


oraz nigdy się nie załamywali.


Hucznego Sylwestra pełnego zabawy mimo, że to tylko zmiana jednej cyferki na drugą, a tak naprawdę świętujemy bycie starszymi ;)



Wiecie, że rok 2016 to rok metalowej małpy według chińskiego horoskopu? 
Co to oznacza?
Zmiany, rewolucje, nowe odkrycia, wolność i szaloną miłość jak w 1968 roku (Woodstock) ;)

Szykujcie się!

Buziole!
Agnieszka

2 komentarze:

  1. Szalona milosc, walentynki, bojeeee sie :D
    Chociaz nie, Tobie tego zycze, a ja sobie wtedy w hamaczku polulam.
    Swietny wpis i jedno zdjecie bardzo mi bliskie ;)
    Tobie tez wszystkiego naj naj naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! :*
      W raju miłość będzie mi przeszkadzać. Wystarczy, że słońce będzie grzać :p Przełożę ja na inny termin :p
      Kielonki są Ci bliskie? :p

      Usuń

Nawet nie wiedziałam, że otrzymywanie komentarzy może być takie przyjemne :) Zapraszam!